pyykkäystä

21 Hel

20120221-165913.jpg
Tänään minä pesin pyykkiä ja nukuin aamulla pommiin. Jos koulua vertaisi pesuohjelmaan, nyt olisi viimeinen linkous käynnissä. Näppärästi olen antanut tehtävien taas kasaantua ihan jakson loppuun ja nyt kokeisiin lukemisen lomassa yritän kiireellä kyhätä kaiken kasaan. Siitä syystä eilen illalla jäi yhteiskuntaopin kokeeseen lukeminen kokonaan multa välistä, ajattelin, että ehtiihän sitä aamulla vielä ennen koetta. Joko kerroin, että nukuin tänään pommiin? Että se siitä lukemisesta.

20120221-165926.jpg
20120221-165941.jpg
Eipä sillä nyt niin kovin väliä ole, kyllä se koe läpi menee joka tapauksessa. Enemmän taisi harmittaa, etten kerennyt syödä aamupalaa. Onneksi koulussa oli laskiaispullia ja kaakaota, oonkin nyt syönyt laskiaispullia kolmena päivänä putkeen.

20120221-165950.jpg
Mun vaatteet näytti hyvin laimeilta roikkuessaan narulla, ainut väripilkku on turkoosi pyyhe.

20120221-170000.jpg
Tämmöisissä vaatteissa minä siis tänään juoksin koululle, söin laskiaispullan ja pesin pyykkiä. Olin muuten ihan varma, että joku naapuri puskee pyykkitupaan juuri, kun oon kiivennyt kuivausrummun päälle poseeraamaan (joo oli mulla semmoisiakin kuvia, mutta ne oli nolompia kuin tuo kuviteltu tilanne).

Toisaalta vähän harmi, ettei ketään tullut, mun mielestä itsensä nolaaminen kerran päivässä tekee hyvää ihmiselle. Saan välillä noloista tilanteista jotain ihme kiksejä, voi tavallaan haastaa itsensä, että ”kuules janita, tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa, joko naurat itsellesi tai meet kotia itkemään”.

20120221-170011.jpg
Nyt pikkasen välipalarahkaa ja chaiteetä, joidenka jälkeen viimeiset rutistukset kouluhommien suhteen. Jos minä jotain opin, niin sen, ettei aamun varaan kannata jättää muuta kuin aamupalan.

6 vastausta to “pyykkäystä”

  1. ida365 helmikuu 21, 2012 klo 8:34 pm #

    HAhaa, itsensä nolaaminen kasvattaa! Ja sitten ne ennen niin noloilta tuntuneet tilanteet ei kohta olekaan noloja….. Esim. juurikin tuo käytäväkuvailu, ei tunnu enää missään ainakana kaverin kanssa, yksin saattaa vähän nolottaa joskus,hah.

    Mä en oo saanut pullaa vielä, ehkä oon hurja ja ostan huomenna koulussa yhden!

  2. Janita helmikuu 22, 2012 klo 7:01 pm #

    Tismalleen! Mua ei oo onneksi kukaan yllättänyt ihan itseteossa kun oon hihhuloinut itselaukaisimen kanssa, ehkä pitäisi, niin pääsisi sitten siitäkin pelosta :D

    Ja ehdottomasti kannata pullan syöntiä, kävitkö ostamassa, olitko hurja?

  3. ida365 helmikuu 22, 2012 klo 11:25 pm #

    Plööh, en käynyt! En kyllä tiiä miksi, vaikka luokkakaverikin kehui että olivat hyviä eivätkä yhtään kuivia. Nyt kismittää pikkuisen >:-(

  4. Janita helmikuu 22, 2012 klo 11:32 pm #

    No hitsi vie!! Mutta ehkäpä sulle vielä ilmaantuisi laskiaispullansyöntitsäänssejä tässä lähipäivinä, toivoa saattaa :-{D

  5. sinisini helmikuu 23, 2012 klo 6:54 pm #

    Ihana kahvikuppi! Mistä se on! Tuon tapaisia olen havitellut, tosin joku kukkakuvio olis just mulle sopiva :–D

  6. Janita helmikuu 23, 2012 klo 6:56 pm #

    Sain sen Alisalta lahjaksi, mutta pohjassa lukee urban outfitters, joten kannattaa kukata sinne!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

