känkkäränkkä

7 Hel

20120207-184247.jpg

20120207-184336.jpg

20120207-184444.jpg

20120207-184602.jpg

20120207-184628.jpg

Saakelin saakeli. Otin tänään kunnolliset asukuvat studiolla, semmoiset joissa näytin kerrankin mielestäni nätiltä. Sitten minä menin ja hätiköidessäni vahingossa poistin ne kaikki. Ette arvaa miten harmitti. Aika perhanasti, voin kertoa. Niin perhanasti, että itkin koko matkan töistä kotiin. Kuinka noloa, miksi mä edes koen tarvetta jakaa näin säälittäviä hetkiä mun elämästä?
No oli miten oli, eli minä olen lapsellinen narsisti ja tänään pukeuduin pilkulliseen mekkoon, joka näytti paremmalle studiossa. Kuten monet asiat, kuten minäkin. Eilisiltana taivas oli kuitenkin kaunis, auringon laskettua. Eikä siihen tarvittu ainuttakaan salamaa.

7 vastausta to “känkkäränkkä”

  1. ida365 helmikuu 7, 2012 klo 9:42 pm #

    voi toista, supertyhmä tapaus!! tommoiset harmittaa, vaikkei ne olekaan isoja enää sitten kun suhteuttaa, mutta kummiski, ei se silti tee niistä yhtään kivempia :-( PÖH mutta oikein suloinen olet näissäkin! ♥ jos tuo mekko on se miksi sitä luulen, niin katselin samaa netin syövereissä ja vitsi kun se onkin kiva. pysyn silti lujasti päätöksessäni siitä että yksi pilkkumekko on ihan tarpeeksi nyt kun minun ei edes tee mieli käyttää mekkoja, hah. :- D

  2. MademoiselleSaara helmikuu 7, 2012 klo 9:51 pm #

    no et sä kyllä näissäkään kuvissa hirveen rumalta näytä!! päinvastoin, oot tosi nätti ja tykkään erityisesti tosta sun kuvasta tuolla oikeella:) ps oon sun uus lukija (löysin sut No fashion victimsin Emmin top 10-blogilistasta) ;)

  3. . helmikuu 7, 2012 klo 9:54 pm #

    Hei! Äläs nyt, kun tosi hyvältä näyttää. C: Vaikka kyllä meillä kaikilla on näitä päiviä… Mulla tippu aamulla korvis lavuaariin ja meinasi mennä päivä pilalle ennen kuin alkoikaan.

    Tykkään muuten lueskella sinun kuulumisia, koska pelkät ihmisten asut käyvät tylsiksi. Toisin sanoen, täältä löytyy muutakin sisältöä!

  4. Janita helmikuu 7, 2012 klo 10:20 pm #

    ida365: Kiitti paljon :) Nälkä vielä suurentaa jokaisen pienenkin vastoinkäymisen kymmenkertaiseksi, niin myös tällä kertaa. Millonkohan oppisin kantamaan pähkinäpussia mukanani? Toi mekko on kyllä tosi ihana päällä, vielä kivempi varmaan kesällä! Onneks mulla ei ollut ennestään ainuttakaan pilkkumekkoa (miten on mahdollista??), niin lähti hyvällä omallatunnolla mukaan :D

    MademoiselleSaara: Voi että, kiitos kovasti :) ja tervetuloa lukemaan, otan sut avosylin vastaan!

    .: Joo ärsyttävintä on vielä tommoset harmittavat jutut heti aamusta! Siks pidänkin tietyistä aamurutiineista aika tiukasti kiinni, ettei pääsis käymää mitään ikäviä yllätyksiä :D tosin eipä mitkään rutiinit estä korviksia putoamasta, höh! Kiva kuulla että tykkäät, kiitos siitä!

  5. Nimetön helmikuu 7, 2012 klo 10:22 pm #

    no mut ihania kuvia nääkin. tunnelmallisia !

  6. fry_ helmikuu 7, 2012 klo 10:25 pm #

    Hyviä kuvia nämäkin :) Mun entinen ulkonen kovalevy hajos, koska sille sattu tapaturma ja mm. suurin osa kuvista ja koulutöistä hävis. Itketti.

    Mun on ihan pakko saada tietää, että mistä toi mekko on? Se näyttää täydelliseltä! Pilkkumekkoja ei koskaan voi olla liikaa… Eihän? :D
    Meillä oli muuten kotona tommonen samanlainen sohva joskus +/- 10 vuotta sitten ja mä vihasin sitä kuosia :D Sen takia yllätyinki ku näin sun kuvissa ja se ei näytäkään kamalalta.

  7. Janita helmikuu 7, 2012 klo 10:34 pm #

    Kiitos :) se on tällä mun parhaat päivänsä nähneellä kameralla ja iPadilla aina vähän arpapeliä, että mimmosia kuvia saan aikaseks millonkin. Ihanaa, että tykkäätte!

    fry_: Voi ei! mulle kävi kanssa tuo kovalevyn hajoominen pari vuotta sitten ja voi sitä surua, vaikken ite menettänytkään mitään kovin tärkeää niinkun vaikka koulutöitä :(

    Mekko on Monkista ja niitä löytyy muissakin väreissä! Haha toi sohva kyllä aika ajoin oksettaa mua vähän, mutta menkööt :D eipä sitä tarvitse onneksi seuraavaan kotiin enää raahata, on nimittäin kissat repineet nuo käsinojat ihan riekaleiksi. Kiitti sullekin!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

