hemmetin jääkaappi

22 Hel

Eilisen asu, ylisuuri villapaita kirpparilta ja joku vanha lindexistä ostettu koru. Näytänpäs mä muuten aneemiselta ensimmäisessä kuvassa, sovitaan sen johtuvan vain vihertävästä värimaailmasta, eikä valvotuista öistä ja raudanpuutteesta.

Tässä on Jutta, punainen paholainen ja rankka tatskamimmi.

Kävin eilen Jutan kanssa keskustassa pyörähtämässä. Mitään ei tosin lähtenyt mukaan, olen päättänyt olla shoppailulakossa viikon päästä koittavaan tallinnanreissuun asti. Kaupungilta Jutta tuli käymään teellä mun luona ja Väinö oli arvatenkin ihan messissä.

Mun täytyy muuten avautua yhdestä asiasta. Vaikka muuten uusi koti on ihana, pelkään mun jääkaappia. Päivisin se on ihan siedettävä, mutta pimeässä sieltä kuuluva kamala vinkuminen ja ulina on pelottavaa. Mun jääkaappi valittaa. Välillä käyn kurkkaamassa sinne siinä pelossa, että jompikumpi kissoista olisi epähuomiossa jäänyt oven taakse, mutta ei siellä koskaan ketään ole. Arvatenkin se ujellus on pahimmillaan juuri ennen nukkumaan menoa. Pitä hittoa tolle paskakaapille keksisi. Se on vieläpä upouusi niin en kehtaa vuokraisännällekään valittaa.

5 vastausta to “hemmetin jääkaappi”

  1. jenski helmikuu 22, 2011 klo 12:18 pm #

    tämä on minun uusi rakkausblogi

  2. Janita helmikuu 22, 2011 klo 12:40 pm #

    jenski: ihanaa, ensimmäinen kommentti ja vieläpä näin kiva!

  3. rankka punainen paholainen helmikuu 22, 2011 klo 10:26 pm #

    ihana kainalomakkara minulla <3

  4. In hope's eyes *sigh* helmikuu 23, 2011 klo 8:50 am #

    arvaa missä mää oon!? no sun blogissa!!
    tää ulkoasu on erittäin kiva ja musta tuli nyt sun blogin ikuinen riesa. siis kommenttilootassa. loota hehhe

  5. Janita helmikuu 23, 2011 klo 8:52 am #

    alisa: hahhahaa mahtavaa:D kohta oot kuule kirjaimellisesti mun blogissa. odota vaan hetkonen

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

