tsuku tsuku

12 touko

mommy

Hyvää Äitienpäivää kaikki äidit!

Istun tässä just parhaillaan junassa Jyväskylästä Helsinkiin ja kiroan mielessäni miten paljon kakkua viime päivinä tuli mätettyä. Nyt on vähän huono olo. Kiroan kans sitä, ettei mulla oo kuulokkeita ja jostain syystä tähän vaunuun on eksyny ainakin kolme tyyppiä, joidenka mielestä on ilmeisesti ihan parasta pitää puhelimen hälytysäänet täysillä, siis myös ne, jotka ilmoittaa milloin viesti on lähetetty. Tiluling siellä, tyyt-tyyt täällä. Oon kans vissiin liian utelias, mut en vaan voi mitään itelleni ja jään kuuntelemaan viereisen mimmin tuotunutta puhelinkeskustelua, sen sijaan että keskittyisin enkun tehtäviin. Kuulostanpa kauheen negikselle, ei mulla oikeesti mitään hätää ole. Ihmiset vaan on erillaisia ja se on ihan hauskaa.

Viikonloppu oli kuulkas aika super! Perjantaina tosin sain tietää ettei kesätyöpaikan kakkoshaastikseen pääseminen itsessään kantanutkaan hedelmää ja näillä näkymin oon kesällä köyhä kuin kirkonrotta. No, lohdutukseks varattiin äitin kanssa kesäkuun ekalle viikolle matka Barcelonaan, koska mielummin köyhä ja kipee jossain lämpösessä, täällä kun sataa kuitenkin vettä. Tai rakeita. Oon ihan superinnoissani, viime reissusta kun on kulunut varmaan sata vuotta, tai ainakin neljä.

Nyt vähän rästiin jääneitä kouluhommia pakettiin, matkaa kun ois jäljellä ainakin tunnin verran.

Näytättekö te teidän äideiltä? Mä en näytä kauheesti, paitsi on meillä ehkä jotain samaa noissa silmissä ja kulmakarvoissa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

