mämmiämmiä

28 Huh

_MG_3105
Morjenttes vaan kamut! Vappu koputtelee jo ovella, joten aattelin et nyt olis korkea aika kertoa mun pääsiäisestä, jos niin meinasin tehdä.

_MG_3072
Pyhiksi matkasin Jyväskylään, kuinkas muutenkaan. Äiti oli pistänyt kodin pääsiäiskuntoon ja aika hurahti nätisti syömällä, syömällä ja syömällä.

_MG_3109
Pakkasin mukaan neljä mekkoa joista kaksi oli tipunkeltaisia, tässä niistä toinen. Miten ihmeessä mun vaatekaapista löytyy jopa kaksi tipunkeltaista mekkoa on kyllä mysteeri, keltaista kun tunnun käyttävän tasan kerran vuodessa.

_MG_3065
Joku kävi munimassa mun tyynyn alle unelmieni pääsiäismunan! Niin kaihoisasti oon tota jo vuosien ajan kaupassa tuijotellut, mutten raaskinut ostaa.

_MG_3079
Munien yllätysten taso on mun mielestä laskenut vuosi vuodelta, mutta nää oli kyllä aika söpöt. Samettipuput löytyivät ihan tavallisen kokoisesta kinderistä ja ne sai halaamaan toisiaan, söpööö! Pupuista puheenollen, mun takapihalla on alkanut hengailemaan ihan hervottoman kokoinen rusakko. Oon nähnyt sen siellä jo monena iltana ja luulen että meistä tulee kaverit. Alisa risti sen Mikael-kaniksi. Mikael-kani on ihan hyvä tyyppi, eikä tunnu säikkyvän ihmisiä.

_MG_3143
Tässä toinen mukana olleista mekoista. Oli muuten super fiksua hyppiä noilla koroilla trampoliinilla, nilkka au auu.

_MG_3090
Yksi yö vietettiin mökillä seesteisissä maisemissa. Käytiin myös katsomassa kun kyläläiset sytytti kokkoa, mutta kun se ei syttynyt, niin mentiin takaisin mökille paistamaan makkaraa. Ilta meni yatzyn, viinin ja höpöttelyn merkeissä. En oo varmaan kertonut, mutta mun äiti on ihan hullu yatzyn suhteen. Meidän perheessä ei tunneta muita matkapelejä, joten aina jos lähdetään jonnekin tai on tylsä koti-ilta tai oikeestaan ihan millon vaan, voi olla varma että äitillä on nopat takataskussa. Nyt aletaan tosin olemaan siinä pisteessä, että kaikki muut on saaneet yatzysta tarpeekseen, voi äiti parka.

_MG_3140
Poikkesin myös iskän luona katsomassa niiden uutta kissaa, mutta sillä reissulla en kantanut mukana kameraa, koska tahdon säästää teidät kateudelta ja mielipahalta, joka syntyy liian söpöjen kissojen esittelystä. Sen sijaan saatte tän mun hyppykuvan, josta mustavalkoisuus teki tosi taiteellisen eikä idioottimaisuus enää ollenkaan pääse läpi.

_MG_3041
Oli hurjan kivaa viettää pääsiäistä perheen kanssa, mutta on kotonakin ihan kivaa, varsinkin kun tämmöset hölmöläiset on pitämässä mulle seuraa. Hieno kissa, hienosti aina siellä missä ei pitäisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

