mutta missä on noidat?

13 Huh

Tajusinpa juuri, ettei musta ole hetkeen kuulunut mitään täällä blogin puolella, joten aattelin poiketa kertomaan vähän kuulumisia.

_MG_3007
Mulla on uudet supermageet valkoiset kengät. Ne mun vanhat kangaspäällysteiset ”valkoiset” popot alkaa olla jo aika roskiskamaa, joten uusia oon yrittänyt vilkuilla aina ohimennen kaupungilla. Miksi valkoisia kangaskenkiä edes tehdään? Millä järjellä? Onnekseni tulin löytäneeksi nämä nahkaiset versiot Vagabondilta, joihin ei tule tahroja pelkästä ajatuksen voimasta.

Photo 12.4.2014 13.31.36
Eilisen asua, kun kävin Night Visionsissa kurkkaamassa Locken. On tullut muuten käytyä oikein ekstramäärä leffassa viime aikoina, kuukauden ajan vissiin joka viikko? Herranjestas. Viimeisimpinä Tuuli nousee, American Hustle ja The Grand Budapest Hotel.

Photo 26.3.2014 12.54.38
Tässä aamiaispannareita, joita paistelin pari viikkoa sitten Jyväskylässä. Oli muuten hyviä.

Photo 9.4.2014 12.52.10
Mulla ei oo tässä jaksossa keskiviikkoisin ollenkaan tunteja ja on kyllä aika ihanaa viettää vapaapäivää keskellä viikkoa. Viime keskiviikkona pyörähdettiin talvipuutarhassa ja mulla oli jalassa kukkapöksyt, totta kai.

_MG_3010
Viikko sitten äiti oli täällä viikonloppukylässä ja päätin vihdoin testata joululahjaksi saamaani muffinssirautaa. Olin kyllä aika häkeltynyt, miten hyvin toi oikeasti paistoi muffinssit tasaisesti, huhhu! Nyt ei muuta kun testailemaan uusia reseptejä!

Photo 5.4.2014 17.00.39
Oli kyllä muutenkin melkoinen herkutteluviikonloppu, tässä jätskiä fazerilla.

hermione
Eräänä päivänä mulla oli mitä mahtavin Hermione-tukka! Olispa aina.

_MG_3009
Tää oli mun mielestä tosi hauska kuva. Väinö tiputti häntänsä.

Mua harmittaa vähän tää blogin tilanne, kun tuntuu ettei mulla oo koskaan mitään materiaalia, mitä jakaa tänne ja siksi postaustahti on harventunut lähes olemattomiin. Syytän tästä mun ikivanhaa järkkäriä, jolla ei vaan ole kovin kiva kuvata enää. Syytän myös itseäni, koska en osaa suunnitella mitään mielenkiintoisia postauksia. SIISPÄ; jos sulla olisi mulle jotain ehdotuksia, mitä tahtoisit täällä nähdä, niin otan ne kyllä avosylin vastaan! Jee! Kohti kiintoisampaa kevättä!

P.s. Eikö lapset enää käy virpomassa? Vähän oottelin saavani hienoja vitsoja tänään pikkunoidilta kun niitä tässä talossa kuitenkin muutamia asuu, mutta eipä ole kukaan tullut pimpottelemaan ovikelloa, höh!

10 vastausta to “mutta missä on noidat?”

  1. Anniina huhtikuu 13, 2014 klo 6:10 pm #

    Ensin meinasin sanoa, että ihania vaaleanpunaisia kodinkoneita, kunnes älysin mikä tuo toinen on! Mistä lähtien muffinssirautoja on ollut olemassa?! :D Hmmh, tykkään lukea näitä sun juttuja ihan näinkin, asut ja tukkajutut ja kaikki semmoset perusarki/elämäjututkin on jees. Tykkään hirveesti sun kirjoitustavasta! Mulla on kans sama tilanne, kamera vetelee viimeisiään mutta järkkärit on niin kalliita… Onneks oon sentään jotain kamaa saanut blogiinkin asti laitettua.

    Meillä soi ovikello tänään vain kerran. Oltiin kuitenkin just herätty eikä säädyllisesti pukeutuneita, ja sitten kun vihdoin pääsin ovelle niin virpojat olivat jo siirtyneet eteenpäin… Yritin väijyä että millon ne lähtee naapurinovelta, mutta sit ne olikin menny jo alas enkä kerenny antaa niiille pääsiäismunia. :—((((

  2. Matkatar huhtikuu 13, 2014 klo 6:12 pm #

    Eipä meilläkään käynyt virpojia… :( Mukavaa kevään jatkoa!

  3. Miyagi huhtikuu 13, 2014 klo 6:28 pm #

    Kirjoita päivitys hiuspostauksiin! Niitä oli tosi kiva lukea. Mielenkiintoinen postaus olisi myös joku mikä sua inspiroi-tyyppinen, leffoja ja muita.

  4. Sofi huhtikuu 13, 2014 klo 6:47 pm #

    Heippa! Tuli semmoinen mieleen että kun itsekin tykkään hurjasti leffojen katselusta niin olis kiva jos kirjottelisit vaikka noista katsomistas elokuvista jonkinlaista arvostelua tai omia mielipiteitä. Niin olis helpompi tehdä itekkin valintoja että minkä leffan menis seuraavaks katsomaan :)

    PS. Maailmassa on vielä toivoa jäljellä kun aamulla viisi pientä noitaa/pupua kävi ilahduttamassa ovella!

  5. Nimetön huhtikuu 13, 2014 klo 8:26 pm #

    Tukka/kauneuspostaukset on aina kivoja! Tykkäsin kovasti silloin kun kirjoittelit hiustenkasvatuksesta ja kampauksista. Samoin kynsiin ja kosmetiikkaan jutut on olleet mun mieleen :) Tyylistäsi pidän myös kovasti joten asukuviakin katson mielelläni :)

  6. OonaV huhtikuu 14, 2014 klo 7:45 am #

    Mä olen ainakin niin utelias että mua kiinnostais ”Päivä bloggaajan kanssa”-merkintä!

  7. Janita huhtikuu 14, 2014 klo 5:39 pm #

    Anniina: Haha joo nykyään löytyy kyllä oma kodinkone varmaan jokaisen asian paistamiseen :D toi on kyllä tosi kätevä, etenkin kun mulla on vähän ongelmia valmistaa lähes mitään nykyisellä kaasu-uunilla.

    Voi harmi et teiltä meni virpojat sivusuun! Mut onpahan sit enemmän suklaata omaan suuhun, et ei sekään ihan hukkaan mene, haha :D

    Ja kiva kuulla, että kiinnostusta mun juttuja kohtaan löytyy!

    Matkatar: Harmi juttu! Mutta kiitos ja ihanaa kevättä sinnekin! :)

    Miyagi: Hyviä ideoita, kiitos! Hiuspostaukset onkin olleet yksiä mun luetuinpia, täytyypä palata asiaan lähiaikoina :)

    Sofi: Kiitos sulle, hyvä idea! Ja oi, ihana kuulla ettei virpominen oo vielä täysin unohdettu perinne!

    Nimetön: Kiva kuulla! Hiuspostauksille tuntuu tosiaan kommenteista päätellen olevan kysyntää, joten eiköhän niitä ala taas piakoin kuulumaan :) kiitos sullekin!

    OonaV: Tää vois olla kyllä ihan hauska totetuttaa, jos kerrankin jaksaisin kantaa kameraa koko päivän mukana :D kiitti ideasta!

  8. J huhtikuu 14, 2014 klo 6:11 pm #

    Jep, ihan mälsää ettei käynyt virpojia (olisivat saaneet peräti Kinder-patukoita) mut kerrostalo on kerrostalo ja maistuihan nuo suklaat itsellekin :D

    Blogisi on kiva tälläisenään! Ei sitä joka päivä tai viikko tarvitse postailla? Itse olen ainakin oiva esimerkki siitä… vaikka kynnys kirjautumiseen ja siihen mitä postailee kasvaakin. :/

  9. sanni huhtikuu 14, 2014 klo 7:35 pm #

    jeee en kestä miten ihania kodinkonehärveleitä?? ah
    mua kiinnostaa aina kaikkien meikkkipussin sisältö ja naamanlaittorutiinit :-)

  10. Mira huhtikuu 15, 2014 klo 11:45 am #

    Joku sellanen et miten sun tyyli on muuttunut, miten pukeuduit teini-ikäsenä jne. :D
    Koko vaatekaapin esittelypostaus, lempivaatteet, sisustuslempparit!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

