sparkle motion

31 Maa

_MG_2985

_MG_2971

ojl

Tämän maanantain asu oli melkoisen pelkistettyä koulutyttöilyä. Mulle tuli vähän mieleen Noitapiiri, joka oli mun ja Alisan lempileffa joskus ala-asteella, hah. Samoihin aikoihin käytettiin mustaa huulipunaa koulussa ja jouduttiin puhutteluun. Tosin mä jouduin ala-asteella puhutteluun myös kasvissyönnistä, joten ei kai mikään ihme.

Kynsissä mulla on hopeista glitteriä, varmaan ensimmäistä kertaa ikinä. En varmaan yli kymmeneen vuoteen käyttänyt hopeaa edes korujen muodossa, mutta näistä tuli jotenkin ihanan raikkaat vibat. Näyttää vähän siltä, kuin olisi päällystänyt sormenpäät foliolla, semmmosta sopivaa ufoilua ilmassa.

Kellojen siirtäminen on kyllä taas siisteintä ikinä, voi tätä valon määrää! Tuntuu, että vuorokaudessa olisi yhtäkkiä enemmän tunteja. Ei sillä, että olisin saanut kouluhommia yhtään sen enempää tehtyä kuin normaalistikaan, hupsis. Jospa huomenna.

4 vastausta to “sparkle motion”

  1. Anniina maaliskuu 31, 2014 klo 10:04 pm #

    Ah, mä olin 11 tuntia yliopistolla, tuli tehtyä koulujuttuja ihan tarpeeks. :—D Vois kyllä kynnet lakata pitkästä aikaa jollain tollasella piristävällä!! Valo on parasta, oon ollut niin onnellinen näinä valoisina päivinä.

  2. Ida365 maaliskuu 31, 2014 klo 10:23 pm #

    HUH miten makeet kynnet! Onks ne normikynsilakkaa edes kun näyttää niin tasaselta tuo pinta?

  3. Janita maaliskuu 31, 2014 klo 10:34 pm #

    Anniina: Huhhuh vähän oot ollu ahkera!! Se on kyllä jännä miten huomaa heti eron mielialassa kun aurinko vähän näyttäytyy, ihanaa!

    Ida365: Kiitti! Itekin oon näistä kyl ihan innoissani :–D On ihan mavalan lakka (390 Diamond Power), tosi hyvä koostumus kun jo yhellä kerroksella tuli peittävää jälkeä! Tosin tein sen virheen, että lakkasin kahteen kertaan ”varmuuden vuoks” ja nyt nää tuntuu lohkeilevan superhelposti kun on paksumpi kerros, höh

  4. Ida365 maaliskuu 31, 2014 klo 11:06 pm #

    Oiooiii, ihanat!!! Mavalalla on kyllä aika hyviä lakkoja, mitenhän aina unohdan sen. Pitääpä käydä kaupassa ihastelemassa hihiii…….

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

