a few shades of grey

18 Maa

_MG_2916

_MG_2913

Ulkona vallitseva harmaus ilmeisesti peilautui meikäläisen asuun tänään. Potuttaa, miksei kevät voinutkaan tulla jo oikeesti? Kyllähän tää villapoolokin ihan lämpimänä piti, mutta kyllä se aurinko veis voiton, joka kerta.

Viestinnän tunnilla pistettiin katsomaan omaa esiintymistä nauhalta, on se vaan aina yhtä kiusaannuttavaa nähdä itsensä ulkopuolisen silmin. Miksi mä puhun vaan toisella puolella mun suusta? Kuulostanko oikeesti tolta? Miksi mun silmät räpsyy eri tahtiin? Noh, ihan hyvinhän se tais kuitenkin mennä, sitä vaan on liian itsekriittinen ja takertuu tosi epäolennaisiin seikkoihin.

Seuraavat päivät onkin sitten pelkkää tentteihin lukemista, enkä malta oottaa että ne olis jo ohi, perjantaina mua nimittäin kutsuisi taas vaihteeksi Jyväskylä. Tule jo viikonloppu! Ja aurinko ja kevät ja kaikki!

3 vastausta to “a few shades of grey”

  1. Mira maaliskuu 19, 2014 klo 5:47 pm #

    Moro!
    Muutan pian Jyväskylään työn perässä, ja mietin, et osaisitko suositella sieltä joitakin kauppoja, kirppiksiä, baareja ja yleensä kivoja paikkoja?

    Ihana villapaita<3

  2. äippä maaliskuu 19, 2014 klo 9:04 pm #

    Ihanaa kun tuut!!

  3. Janita maaliskuu 28, 2014 klo 4:47 pm #

    Mira: Koitin tässä miettiä pääni puhki, mutta ikävä tosiasia on, etten keksi ihan kauheesti suosittelemisen arvosia paikkoja Jyväskylästä :D no, jos käytössä on auto niin Seppälän kirpputorimarket on yks mun suosikkikirppareista ja keskustan Centrumilta oon myös välillä tehnyt hyviä löytöjä. Baareissa oon jumittunu totaalisesti Rumaan, lähinnä vanhasta tottumuksesta. Hyvä istuskelupaikka on esimerkiksi yläkaupungilta löytyvä Vakiopaine. Jos totta puhutaan, niin mun mielestä ehkä paras juttu Jyväskylässä (kavereiden ja perheen lisäksi) on baari-illan päätteeksi mennä grilli 21:lle tilaamaan fetaburgeria, haha :D se saattaa tosin johtua siitä, että Helsingin grillitarjonta on Jyväskylään verrattuna hanurista.

    Sainpa mä nyt Jyväskylän kuulostamaan jotenkin onnettoman tylsältä, voi ei! Usko mua, varsinkin kesällä se on kuitenkin tosi kiva paikka olla. Ja koska Jyväskylä on sen verran pieni, niin luultavasti tuut löytämään omat lempparipaikat alta aikayksikön :) Hyvää muuttoa!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

