kukkahousutäti

23 Hel

_MG_2718
Lienee turvallista sanoa, että meikäläinen vähän sekosi eilen Monkilla. Syytän ilmassa leijuvaa kevääntuntua ja vähän ehkä myös Alisaa, tuota ikuista yolon tuojaa, siitä, että mun oli yhtäkkiä aivan pakko saada kaikki kukkaprintit omaan vaatekaappiin.

_MG_2724
Tätä ihanaa kollaria olinkin jo pariin kertaa käynyt hipelöimässä, mutta asia ratkesi kun päästiin viimein sovituskoppiin saakka. Meikä oli ihan myyty!

_MG_2728
Ihania kukkia ja passaa mun vaatekaappiinkin kuin nakutettu. Mutta sitten tapahtui vielä jotain ihan merkillistä.

_MG_2733
Bongasin nimittäin yhdessä rekissä jotain ihan mielettömän herkullisen sävyistä.

_MG_2756
Lähemmin tarkasteltuina ne osoittautuivat housuiksi. Eka olin, että apua. Sitten olin, että toisaalta noi on niin hirveet, että ne on oikeestaan hirveen hienot. Sitten sovitin niitä ihan vaan vähän kieli poskessa ja ai että. Kotiahan ne lähti sit nekin. Kreisipöksyt. Pinkkejä kukkia. Housuissa. Milloin mä oon edes viimeksi käyttänyt housuja? No, ehkä nyt onkin sitten korkea aika. Jossei nämä tuo kevättä ja kesää, niin ei sitten kyllä mikään.

_MG_2758
Mun mielestä nää on ihanan raikkaat ja semmoset, et tekis mieli syödä sorbettia nämä jalassa ja tiedän kans miten mun äiti reagoi kreisipöksyihin, mut mitä te sanotte? Supermageet vai hyi yrjö?

6 vastausta to “kukkahousutäti”

  1. vilja m helmikuu 23, 2014 klo 8:15 pm #

    Uuuh, ihan mahtavat! Tosin mä oon aika kreisihousujen kannattaja, että oon puolueellinen… Nuo jalkaan ja menoks vaan!

  2. Mei helmikuu 23, 2014 klo 8:42 pm #

    Ihanat housut! Tosi hyvä yhdistelmä tuon valkoisen kauluspaidan kanssa… Vitsit miten inspiroivaa! :)

  3. puuppanen... helmikuu 23, 2014 klo 9:01 pm #

    sairaaaaaaan siistit! ite en pukis, ei väriltään passaa mulle, mut SÄ kyl vedät noi jalassa pojot kotiin :DD

  4. Wanderer helmikuu 23, 2014 klo 11:29 pm #

    Siis just hyvät! Itsekin oon katsellut Auringon rekissä punakirjavia housuja. Ne on nyt se juttu. Toi pappamalli ja pieni kuvio tekee niistä sivistyneet. Iso kuvio on aina vähän sellanen statement.

  5. Anniina maaliskuu 2, 2014 klo 9:07 pm #

    Ihastelin itsekin noita pöksyjä, täytyy ehkä hakea ne piristykseksi. 8) Paitakin näyttää hyvältä!

  6. Janita maaliskuu 6, 2014 klo 8:31 pm #

    Hei kiitti teille kaikille kommenteista! Pöksyt on kyl mahtavat, isoin pelko lienee et jossain vaiheessa en enää riisu näitä jalastani ollenkaan, kun ovat niin mukavat :D

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

