meikäläisen lauantai ruokien kautta

25 Tam

IMG_8652
Aamu starttasi mahtavasti smoothiella, joka mätsäsi lähes ällöttävän hyvin mun keittiöön. Oonkin lähes päivittäin tällä viikolla surruutellut smoothiet aamupalaksi sauvasekoittimen kanssa, kun on niin kätevä. Erityisesti tykkään siis putsaamisen helppoudesta, blenderiä kun en jaksanut usein kaivaa esille juurikaan siksi, kun sen peseminen tuntui niin vaivanloiselta. Laiskan naisen valinta siis!

IMG_8658
Tämän jälkeen Alisa houkutteli mut lounastamaan kanssaan Sumoon ja kukapa minä olen kieltäytymään sushista, etenkin kun kohdalle sattui Syö!-viikot ja kympin annokset.

Hetken aikaa jaksettiin maleksia keskustassa, kunnes päätettiin lähteä mun luokse katsomaan Frances Ha:ta. Leffan pyöriessä tuhottiin pussillinen nachoja salsan kanssa, niistä mulla ei tosin ole kuvaa, mutta voitte kuvitella.

Kuva otettu 25.1.2014 klo 13.40 #4
Tää tässä puolestaan on mun naama. Se ei ehkä kuulu tähän ruokateemaan, mutta lisätäänpä nyt ihan vaan muistuttamaan, että mimmoinen tyyppi täällä höpöttelee. Nyt mä taidan siirtyä jo parvelle koisimaan, harvinainen päätös lauantai-illalle, vaan ei ollenkaan huono! Adios, kauniita unia, olkoon sunnuntai juhlakansallekin armollinen!

2 vastausta to “meikäläisen lauantai ruokien kautta”

  1. liina tammikuu 28, 2014 klo 11:27 pm #

    Itsekin juuri smoothiekauden avanneena toivoisin vinkkejä sisältöön! :) millaisia smoothieita oot surautellu!

  2. Janita helmikuu 11, 2014 klo 10:33 am #

    liina: oon yleensä heittänyt sekaan jotain marjoja pakastimesta, kokonaisen banaanin, kourallisen minttua ja puolikkaan limen mehut, laimentamaan joko vettä tai soijamaitoa. Yksi hyvä on mun mielestä myös ananas, kookosmaito, banaani ja lime :)

    pitäisi kaivella varmaan jotain ihan kunnon reseptejäkin, nyt oon mennyt puhtaasti fiilispohjalla ja heittänyt sekaan vähän mitä sattuu hedelmäkorista löytymään :D

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

