enää ei päätä palele

18 Jou

_MG_2464

_MG_2461

Piponmetsästys on saatu päätökseen! Hip hip hurraa! Parisen kuukautta sitten kirjoittelin mun ongelmasta löytää sopivaa pipoa. Pitkään metsästyksessä oli juuri oikean sävyinen metsänvihreä pipo, kunnes tajusin, että se yhdistettynä mun punaiseen takkiin on astetta liian tonttu, jopa mun kaltaiselle joulufiilistelijälle. Vastaus mun pipohuoliini löytyi pari päivää sitten COSsilta. 92% villaa ja 8% kashmiria pitää huolen siitä, että meikäläisen korvat pysyy tästä lähtien lämpöisinä ja väri erottaa mut muista tontuista. Tää onkin mun eka pipo muutamaan vuoteen, kuinka hölmöä? Oon kai kuvitellut hupun hoitavan saman asian, mutta voi veljet oon ollut väärässä. Mutta parempi myöhään, kuin ei milloinkaan. Ehkä ens kesänä hankin myös pyöräilykypärän, mulla kun näyttäisi olevan tää tarpeellisten ”päänsuojainten” käyttö aika retuperällä..

P.S.
HUOM!
Netflix arvonnan voittanut nimimerkki Kristiina, tarkistathan sähköpostisi pian, niin saadaan sulle joululeffat pyörimään!

2 vastausta to “enää ei päätä palele”

  1. Anniina joulukuu 21, 2013 klo 1:23 am #

    Ihanan näkönen pipo! Mää näin sut Monkilla tässä, olit tosi kauniissa asussa! Uusista kengistäsi tunnistin ekana. :DD Ehkä kuulit kun yskin keuhkoni pihalle mutta toivottavasti et nähny mun pultsariolemusta…

  2. Janita joulukuu 27, 2013 klo 8:14 pm #

    Anniina: voi kiitos! eikä, oisit tullu morjenstaa! mä kuljen jotenkin ihan laput silmillä aina, oon maailman surkein huomioimaan mitään mitä mun ympärillä tapahtuu :D

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

