on mulla stereot, televisio, mikroaaltouuni ja macbook air 13″

9 Mar

tietskarijee

Jaa mitäs tää nyt sitten on? Kuppasten instagram kuvien sijasta kuppasia photo booth kuvia? Jotka on otettu mun olkkarissa? Kyllä vaan, joulu saapui mulle eilen macbook airin muodossa! Ah tätä autuutta, ihka ensimmäinen ikioma tietokone! Meikä on hyvin fiilareissa just nyt. Kelatkaa, oon reilu vuosi takaperin valmistunut media-assariksi, eikä mulla ole ollut konetta?? Oon kirjoittanut noin kaksi ja puoli vuotta tätä blogia pääasiassa ipadilla ja puhelimella? Huhhuh, kyllä tulee elämä helpottumaan, sanon mä. Laitoin oikein rusetinkin tukkaan juhlan kunniaksi!

2 vastausta to “on mulla stereot, televisio, mikroaaltouuni ja macbook air 13″”

  1. Anniina marraskuu 11, 2013 klo 2:12 pm #

    Oho, ootpa kyllä sinnikäs koska mä kuolisin jos olisin noilla välineillä joutunut päivittelemään! Jihuu! :D

  2. Janita marraskuu 12, 2013 klo 10:27 pm #

    Anniina: Nyt kun huomaan taas miten paljon helpompaa tää homma on ihan oikealla tietokoneella, niin kyllä itekin ihmettelen, et miten oon noin pitkään jaksanu sitä säätämistä :D haha nyt se loppu!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

