kissa söi mun puhelimen

10 syys

20130910-173313.jpg

Mulla on viimepäivinä ollut sekä hyvää, että huonoa tuuria. Huonoa tuuria oli se, kun eräänä aamuna Väinö pureskeli mun puhelimesta näytön hajalle. Toimii se onneksi edelleen, mutta kyllä mä vaan mietin, että mitä puhelin tekee kissan suussa alun alkaenkaan. Hyvää tuuria sen sijaan oli tänään kadulta löytynyt lounasseteli, josta tulin ihan naurettavan iloiseksi. Ilmainen ruoka, paras mieli.

Asu on käytännössä sama, kuin edellisessä postauksessa, hameen ja kauluksien matsku vain vaihtunut. Musta on kiva pukeutua samaan siluettiin päivästä toiseen, vähän kuin olisi supersankarin asu päällä.

2 vastausta to “kissa söi mun puhelimen”

  1. Wanderer syyskuu 14, 2013 klo 7:37 pm #

    Ahh sä olet ihana!! ihan blogi. Just tällasia fiiliksiä fiilistelen nyt. Suloisia mekkoja. ”Vanhaa” meininkiä. Peukku!

  2. Janita syyskuu 20, 2013 klo 11:13 pm #

    Eikä miten ihana kommentti! Iiks! Iso kiitos :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

