kuuluu uu uu

25 Huh

20130425-205035.jpg
Maanantaina kävin hakemassa cossilta maaliman söpöimmät kaulukset, joita hypistelin jo viikonloppuna. On muuten älytsin kätevät tommoset irtokaulukset, eipähän tuu sit kesälläkään kuuma, kun ei tartte kerrospukeutua. Ja söpöt, joko mä sanoin?

20130425-205009.jpg
20130425-205018.jpg
Keväästä huolimatta mun asut on kuluneella viikolla olleet aika tummanpuhuvia ja toistaneet itseään. Mutta se on ihan okei, tykkään näistä asuista.

20130425-205042.jpg
Tässä menneen viikon aktiviteetteja, lukemista, leffoja, lohta ja kuohuvaa. Kuulostaa liian hyvältä, mutta uskokaa pois, on sinne väliin mahtunut vitutusta ja vähän mökötystäkin. Kivaa ja kurjaa, sopivasti limittäin.

7 vastausta to “kuuluu uu uu”

  1. Katri huhtikuu 25, 2013 klo 9:29 pm #

    Toi takki on niin hieno, jotenkin tulee mieleen Ryanin takki Drivessa. Sun asut on hurjan kivoja! :)

  2. Janita huhtikuu 25, 2013 klo 10:32 pm #

    Katri: Haha, pitäisköhän käydä jossain kirjailuttaa skorpiooni selkään :D kiitos!

  3. Anniina huhtikuu 26, 2013 klo 12:01 am #

    Uu! Mä tein viime syksynä samanlaiset. Haluaisin jo päästä käymään cosilla, en oo ikinä käyny!!!

  4. ida huhtikuu 26, 2013 klo 9:23 am #

    huomasin saman mun pukeutumisessa, tai siis poikaystävä huomautti, että keväästä huolimatta mun vaatetus on melko tummanpuhuvaa. tuli jotenkin huono omatunto kun on kuitenkin kevät ja keväällä pitäis olla värikäs. haha mutta sitten mietin että ei haittaa, eläköön musta, tummansininen ja harmaa, ne on elegantteja ja yksinkertaisia ja niitä on helppo elävöittää vaaleammilla yksityiskohdilla!

    ja tästä päästäänkin siihen, että rakastan sun tyyliä! oon kauan etsinyt blogia, jonka kirjoittaja oikeesti vastaa mun omaa tyyliä ja inspiraation lähteitä. sait uuden lukijan siis :)

  5. Janita huhtikuu 26, 2013 klo 1:36 pm #

    Anniina: oi, siistiä! Ois niin mahtavaa jos itekin olis noin kätevä käsistään, oon kade! Cos on kyllä kiva, vaikkakin mulle tulee siellä monesti jotenkin nuhjuinen olo, kun kaikki on niin siistiä ja puhdaslinjaista ja mulla on jalassa nyppyiset sukkahousut ja tukka takussa :D

    ida: hei ihanaa, kiva kuulla, että tykkäät :) ja joo, mietin että ehtii niitä vaaleampia sävyjä käyttää sitten kesälläkin, jos siltä tuntuu!

  6. Emmi Touko 2, 2013 klo 9:20 pm #

    Toi nahkatakki on aivan mahtava! Saanko kysyä mistä se on ostettu? Ihana blogi kaikin puolin!

  7. Janita Touko 3, 2013 klo 1:23 am #

    Emmi: kiitos hurjan paljon! takki löytyi mangosta :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

