nyt en missaa mitään

4 Tam

20130104-195217.jpg
Jo aiemmin esittelemieni mahtavien juttujen lisäksi sain joululahjaksi myös Frankien kalenterin. Se ei ehtinyt saapua postissa vielä jouluksi, mutta ihana ylläri odotti äidin postilaatikossa uudenvuodenaattona. Älytön ajoitus!

20130104-195237.jpg
Pääsin kuin pääsinkin siis aloittamaan kalenterin ajallaan. Mulla ei olekaan ollut vuosiin tämmöistä kunnollista kalenteria, vaan olen merkinnyt kaikki menot puhelimen muistiin. Tuntuu ihanalta raapustaa asiat kunnolla kynällä paperille.

20130104-195251.jpg
Eikä mille tahansa paperille, vaan näille söpöäkin söpömmille sivuille.

20130104-195327.jpg
Ja kattokaa! Mun keittiön ikkunalla on verhot! Ai jukupätkä oon ilonen näistä, kaks ekaa päivää vaan tuijottelin niitä typerä hymy naamalla. Noi nyt vaan sattuu olemaan niin paljon kodikkaammat, kuin ne asunnon mukana tulleet tummansiniset paperikaihtimet. Hyi saakeli. Olohuone kaipaa vielä omiaan ja saakin ne heti, jahka Ikeaan saapuu lisää tummanruskeita samettiverhoja. Yksi mun haasteista tälle vuodelle olisikin saada koti valmiinpaan malliin (eikai se ihan valmiiksi ikinä tule?) ja saada jonkilaista asuntopostausta tänne bloginkin puolelle.

6 vastausta to “nyt en missaa mitään”

  1. hihii tammikuu 4, 2013 klo 11:35 pm #

    ihana kalenteri kyllä! hei mulla ois kysymys. muistelin että sun pyörässä ois vaaleenrusehtavat satulat ja ohjaustangon käsisijat, niin mistä oot hankkinu ne? :) vai muistanko ihan väärin!

  2. Janita tammikuu 5, 2013 klo 2:17 pm #

    hihii: joo on mulla semmoinen satula, löytyi kirpparilta, mutta kädensijoja en oo vielä hankkinut. Muistaakseni oon kuitenkin nähnyt semmoisia biltemassa :)

  3. aura hulda maria tammikuu 5, 2013 klo 4:27 pm #

    ääk kuinka ihastuttava kalenteri!! ton voisi vaikkapa syödä. ja asuntopostausta oi kyllä!

  4. Katri tammikuu 5, 2013 klo 7:17 pm #

    Oivoi miten söpö!<3 Rakastan kalentereita, varsinkin tuollaisia ylisöpöjä !

  5. liina tammikuu 6, 2013 klo 11:53 am #

    Ai vitsi miten sievä kalenteri! Ihana!

  6. Janita tammikuu 8, 2013 klo 5:40 pm #

    Kiitos kaikki te ihanat, kalenteri kiittää!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

