ihan luomuna

15 syys

20120915-185505.jpg
Hui saatana, nyt pelottaa. Kirjoitan postausta, jonka kuvituksena käytän lähikuvia meikittömästä naamastani. Kuinka mä voin, mullahan on huono iho? Vaikkakin näissä kyseisissä kuvissa naama on omalla mittapuullani tosi hyvässä kunnossa, näkyy niissä silti tummat silmänaluset, mustapäät ja aknearvet.

20120915-185521.jpg
Miksi ihmeessä mä koen oleelliseksi julkaista netissä itsestäni kuvia, joissa en ole edustavimmillani? Ehkä mä haluan osoittaa itselleni, että kaiken ei tarvitse olla aina niin pirun nättiä ja siloteltua. Ehkä mä haluan näyttää sen myös muille, että tältä näytän oikeasti. Tuntuu, että blogeissa harvemmin näkee meikittömiä naamoja ja silloin jos näin on, on kaikilla täydellisen tasainen iho. Omasta mielestäni ainakin olisi lohduttavaa nähdä edes joskus jotain variaatiota. Todisteita siitä, että huono iho voi olla muillakin, kuin high school leffojen onnettomilla nörteillä.

20120915-185533.jpg
Kai mä haluan siis sanoa, että tässä mä nyt olen, tältä minä näytän. Ja toivon, että tää vois vähän edes toimia vertaistukena jollekin, joka ei oo ihan sinut ihonsa kanssa. Mulla siihen on ainakin vielä pitkä matka, mutta tää on iso askel eteenpäin.

Pyydän siis, olkaa mulle helliä. Julkaise-napin painaminen ei oo kauheen helppoa.

5 vastausta to “ihan luomuna”

  1. Sandra syyskuu 15, 2012 klo 11:43 pm #

    Voi rakas sun ihossa ei yhtään pienintäkään virhettä! Hyväksy oma luonnollinen kauneutesi sillä sitä riittäisi vaikka muille jakaa (esim mulle). elä huolehdi turhia :)

  2. Roosa syyskuu 16, 2012 klo 1:23 am #

    iso peukku rohkeudelle ja voi että, olisin onnesta soikeana, jos oma iho olisi tuollainen ilman meikkiä :-)

  3. Katri syyskuu 16, 2012 klo 1:42 pm #

    Sun iho ja sinä olette kauniita just noin. Mutta eniten tykkään sun rohkeudesta, itelläkin on ollut vastaavat monesti mielessä blogiin kirjoittaessa, mutta se julkaise-nappi on jäänyt painamatta. Ehkä vielä jonain päivänä.

  4. Janita syyskuu 16, 2012 klo 3:35 pm #

    kiitos kaikille teille ihanille tasapuolisesti <3 matka itsensä hyväksyntään on pitkä, mutta saavutettavissa

  5. Nimetön lokakuu 9, 2012 klo 1:13 am #

    Ihana!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

