pitäisi juoda enemmän vettä

24 Hei

20120724-203021.jpg
20120724-203044.jpg
20120724-203154.jpg
20120724-203222.jpg
20120724-203715.jpg

Minä se oon ollut vaan ja hengaillut. Yritin myös hoitaa hoitamattomia asioita, mutta ei siitä mitään tullut. Sain mä sentään kirjastokortin hommattua, on sekin jotain, ehdottomasti enemmän kuin ei mitään. Viime viikolla täällä mun luona oli kylässä paitsi Jutta, myös iskä, Sanna ja Emppu. Viikonloppuna pihaan kurvaa vuorostaan äiti, kivaa kun vieraita riittää. Uudella kahvinkeittimellä tulee hyvät kahvit, pitäisi joku päivä paistaa sen kaveriksi vohveleita. Te varmaan tiedätte, mitä mieltä oon vohveleista: parasta.

5 vastausta to “pitäisi juoda enemmän vettä”

  1. Anniina heinäkuu 24, 2012 klo 9:13 pm #

    Ihanasti sopii tuo kahvinkeitin ton pöydän väriin! :–)

  2. Katri heinäkuu 24, 2012 klo 9:27 pm #

    Oon haaveillut viime aikoina vohveliraudasta. Ois niin kiva!! Ja voi, täytyy tunnustaa: oon auttamattoman rakastunut tähän blogiin. Jos oisin poika, haluisin just sun tyylisen tyttöystävän. Ja tyttönä haluisin olla sun kaveri. Oot ihanan oloinen ja aaa, halauksia ! Pus<3

  3. milena heinäkuu 24, 2012 klo 11:43 pm #

    Täytyypä hakea heti lasillinen vettä kun luin otsikon!

  4. Janita heinäkuu 26, 2012 klo 9:34 pm #

    Anniina: hehe joo sopii se siihen ainaki paremmin kuin mun ärjyvän oranssien keittiönkaappien viereen :—D

    Katri: voi sä oot ihana! vohvelit on parhautta, jos hankit raudan (hanki!!), niin hanki samantien semmoinen jolla paistat kaksi vohvelia kerralla. se jos mikä on nerokas keksintö: kaksi ihmistä voi syödä rapeaa vohvelia yhtä aikaa!

  5. Janita heinäkuu 26, 2012 klo 9:35 pm #

    milena: jes :D levitän veden ilosanomaa!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

