Välivuodenlupaus #3 : opettele steppaamaan

14 Hei

20120714-201502.jpg
20120714-201546.jpg
20120714-201626.jpg

Oon aina halunnut oppia steppaamaan. Niinpä kun eilen törmäsin kirpparilla steppikenkiin, jotka sopivat mun jalkaan just eikä melkein, ei ollut vaihtoehtoja kuin kantaa ne kotiin.

5 vastausta to “Välivuodenlupaus #3 : opettele steppaamaan”

  1. Anniina heinäkuu 15, 2012 klo 1:16 am #

    Siistiä! Mä haluaisin hirveästi opetella charlestonia tai lindy hopia!!!

  2. Allu heinäkuu 15, 2012 klo 1:58 am #

    Mun on pitänyt toteuttaa sama lupaus! Opiskelin joskus musiikkiteatteria vuoden verran ja meillä oli steppitunnit kerran viikossa. Lupaava alku tyssäsi kuitenkin siihen kun koulu loppui ja nyt steppikengät kököttää kaapissa pölyttymässä kun ei kerrostalossa uskalla itsekseen steppailla. Eli jos löydät jonkun paikan missä steppailla niin kerro mullekin! (:

  3. Janita heinäkuu 16, 2012 klo 11:37 pm #

    Anniina: Oi ne ois kyl kans kivoja!

    Allu: Voi kuulostaa hurjan kivalle tuo musiikkiteatterimeininki! Joo mun täytyy tehdä joku jatko-postaus kyllä sitten kun saan aikaiseksi :))

  4. P heinäkuu 17, 2012 klo 4:15 pm #

    Munki haave lapsena oli mennä steppitunneilla !! Nyt ku ihan vasta puhuin siitä kavereille ja poikaystävälle sain aika hyvät naurut :D

  5. Janita heinäkuu 18, 2012 klo 9:25 pm #

    P: Höh, mäkin oon monesti saanu kysyviä katseita ja naurua osakseni.. Nyt vaan kuule steppaamaan :D

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

