uudet shortsit, vähän rypyssä

27 Kes

20120626-234730.jpg
20120626-234741.jpg
20120626-234753.jpg
Tänään näytin tältä. Shortsien väri on ihana ja ne on mallia täti-ihminen, ei siis ihme että tarttuivat mukaan Monkin alesta. Ne on vähän rypyssä kaikesta istumisesta, istuin tänään mm. letulla Memphisissä. Se oli muuten ihan sikahyvää, mascarponevaahtoo ja mansikka-passionhedelmä-soossia, ai hitsi! Paidan kultapaljettiset kaulukset taas miellyttävät mun sisäistä harakkaa. Jee!

20120626-234806.jpg
Tässä mä yritän hypätä silleen hienosti, mutta kaikissa kuvissa joissa katon kameraan näytän vaan maaniselle idiootille. En ymmärrä miten hypätään aistillisesti. Ehkä se on mahdotonta.

3 vastausta to “uudet shortsit, vähän rypyssä”

  1. Katri kesäkuu 27, 2012 klo 3:09 pm #

    Oi, tuo paita on kertakaikkisen ihana! Kuten myös hyppykuva, se on mielettömän suloinen =)

  2. Nimetön kesäkuu 29, 2012 klo 4:05 pm #

    Mulle tuli nyt ihan tavaton tarve kertoa, miten paljon tykkään sun blogistasi. Olet niin suloinen tyttö! Ja pakko kertoa vielä sekin, että näin susta unta viime yönä! Kerron tämän senkin uhalla, että luulet minun olevan joku hullu stalkkeri :-D Ja vielä yksi juttu, mistä tuo ihastuttava paita on?

  3. Janita heinäkuu 2, 2012 klo 11:50 pm #

    Katri: voi kiitos!

    Nimetön: Vitsit miten ihana kommentti, kiitos kauheestia! hahaa jännää jos oon tunkeutunu uniin asti, toivottavasti olin sielläkin ihan kiva :–D Paita on Cubuksesta

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

