eilinen kirpparireissu ja tekemistä kesäksi

8 Kes

20120608-175811.jpg
Aamu alkoi muroilla ja mansikoilla, joita oli ihme kyllä säilynyt edellisillasta.

20120608-175905.jpg
Jo ensimmäisen pysähdyksen jälkeen äiti valitti nälkäänsä, joten otettiin seuraavaksi suunnaksi Seppälän iso kirpputorimarket ja Elsan baari.

20120608-175754.jpg
Äiti sai houkuteltua mutkin syömään jättikorvapuustin kahvin kanssa, tai ei siinä nyt paljoa houkuttelua vaadittu, jos totta puhutaan. Oli muuten paras korvapuusti aikoihin!

20120608-180056.jpg
Kierrettiin päivän mittaan monta kirpparia, mutta mulle jäi saaliksi vain kaksi paitaa. Niistäkin tuo toinen on vähän kummallinen, enkä tiedä miten sitä pitäisi käyttää.

20120608-175821.jpg
Testasin sitä tähän malliin, ihan kelpo siis kuitenkin!

20120608-180114.jpg
Ostin minä sieltä kirjankin, ajattelin lukee tän nyt kun en vielä oo nähnyt leffaa.

20120608-180154.jpg
Tähän väliin kissakevennys.

20120608-180042.jpg
Eilen tippui postiluukusta myös viimeisin discshopin tilaus. Mulla on aina tapana ostaa kesäksi joku tv-sarjaboksi, nyt oli vuorossa My So-Called Life. Oon sen verran monesti etenkin netissä törmännyt viittauksiin tästä sarjasta ja mua alkaa helposti ärsyttää, jossen ymmärrä viittauksia elokuviin ja sarjoihin. Ei siis ollut oikein muuta vaihtoehtoa kuin ottaa selvää. Ei kyllä haittaa, kaipasinkin vähän 90-luvun teinidraamaa mun elämään.

3 vastausta to “eilinen kirpparireissu ja tekemistä kesäksi”

  1. Katri kesäkuu 8, 2012 klo 7:39 pm #

    Oii, toi kirja, kirpparilta! Oon sangen kade, mulla on nimittäin toi leffa digiboksilla nauhalla, mutta en vaan voi katsoa sitä, ennen kuin oon lukenut kirjan! Täytyy varmaan vierailla Suomalaisessa Kirjakaupassa pian.. Mulla on myös hirveä hinku kirpparikierrokselle, mutta en oo vieläkään päässyt, plääh!

  2. Joa kesäkuu 8, 2012 klo 7:58 pm #

    Luin juuri tuon kirjan loppuun viime viikolla, englanniksi tosin :) Onneksi en tiennyt siitä mitään etukäteen, oli parempi niin! Mmm… korvapuusti – asioita joita kaipaan Suomesta!

  3. Janita kesäkuu 10, 2012 klo 9:49 pm #

    Katri: No nyt kuule niskasta kiinni ja kirppareitten kautta Suomalaiseen! :)

    Joa: Oijoi, en malta oottaa että saan aijemman kirjan luettua ja pääsen tän kimppuun! Korvapuustit on kyllä parhautta, mutta itelläni salmiakki ajais kyllä vielä sen eteen kaivattavien juttujen listalla…gaaaah

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

