onnea kaikki äityliinit!

13 touko

20120513-205946.jpg
20120513-210014.jpg
20120513-210023.jpg
20120513-210032.jpg

Äitienpäivän kunniaksi siirsin itseni äitin huomaan jo eilisiltana, jotta juustokakku olisi aamulla sänkyyntarjoiltavana. Passionhedelmä-juustokakusta tulikin ihan kreisihyvää, juuri sopivan raikasta ja semmosta ihanaa. Niin hyvää, että tätä aijon tehdä myös sinne mun valmistujaisiin. Ai että! Itsekehu, paras kehu.

Kakun kaveriksi aamiaistarjottimelle päätyi muumimuki, joka mun oli pakko ostaa lahjaksi, kun siinä oli primadonnan hevonen. Ette ehkä tiedä, mutta juuri se kyseinen muumisarjis, missä muumilaakso tulvii ja primadonna hevosineen esiintyy, oli meidän molempien suosikki silloin kun olin pieni. Ja on se vieläkin.

Aamukakun jälkeen lähdettiin lahjomaan mummoa kukkasin, mulla oli pitkästä aikaa päälläni Alisan tekemä mekko. Huomatkaa myös päätähuimaava sävyero valkoisten sukkahousujen ja kalpeiden käsivarsien välillä.

5 vastausta to “onnea kaikki äityliinit!”

  1. Äitee Touko 13, 2012 klo 9:47 pm #

    Kiitos kulta ihanasta päivästä ♥

  2. Katri Touko 14, 2012 klo 8:30 pm #

    Onko tuo mustatukkainen sun äiti? On meinaan todella kaunis ! Ja sun mekko on myös kaunis. Ja älä huoli, mun iho on yhtä vaalea, ei haittaa !

  3. Janita Touko 15, 2012 klo 2:13 pm #

    Äitee: ♥

    Katri: Joo minun kaunis äitinihän se siinä! Kerron kehut eteenpäin :)) Joo kalpeena on ihan hyvä olla, mulla ei ainakaan oo mitään intressejä alkaa lotraamaan itseruskettavilla!

  4. Sanna Touko 18, 2012 klo 3:40 pm #

    Hei, olisitko ehkä halukas jakamaa tuon herkullisen näköisen juustokakun reseptin? Koskaanhan leivontakirjan välissä ei ole liian montaa juustokakunohjetta ;)

  5. Janita Touko 18, 2012 klo 10:14 pm #

    Sanna: Voisinpa hyvinkin laittaa reseptin jakoon, vaikka tässä sitten kun leivon kakkua valmistujaisiin!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

