anteeks missä helmat

7 touko

20120507-193455.jpg

20120507-193505.jpg

No mutta, nehän on HOUSUT! Vaatteet oli tänään muutenkin harvinaisen, miten sen nyt sanoisi, asialliset. No joo, oli mulla kuitenkin kultaista glitteriä kynsissä ja pyöräsormus sormessa.

Istuskelinpa tänään muuten kesän ekalla ulkojätskillä keskustassa, yksin ja onnellisena. Aurinko on vaan niin hitsin hieno juttu. Ja pehmis.

2 vastausta to “anteeks missä helmat”

  1. z Touko 7, 2012 klo 8:49 pm #

    hei puhuit joskus niistä sun iho-ongelmista! mikä sulla auttoikaan? mulla on iho taas alkanu menee niin huonoon suuntaan että ei hyvä :(

  2. Janita Touko 7, 2012 klo 9:50 pm #

    z: mulla ihoon vaikuttaa lähinnä hormoonit, eli kun syön e-pillereitä ja en stressaa liikaa, pysyy naama kohtalaisessa kunnossa. ruokavaliolla oon myös saanut ihan hyviä tuloksia, mutta elämä on liian lyhyt elettäväksi raakaruoalla :D mitään vippaskonsteja mulla ei sinäänsä ole, kunpa oliskin! Paljon vettä, vähemmän sokeria ja naaman puhdistukseen hellävaraiset tökötit, ettei kuivu liikaa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

