perjantai

2 Maa

Aamukahvini nautin tänään kissamukista. Muki muistutti omista kissoista, jotka mua siellä Jyväskylässä oottelevat. Mulla on niitä ikävä. Ikävä sen sijaan ei ole pätkittäisiä yöunia, joita ovien raapiminen aiheuttaa. Voi kissat, kyllä minä täältä kuitenkin kohta kotia tulen!

Kahvin ja puuron voimin sitten meikattiin itsemme ja otettiin suunnaksi junapysäkki.

Kävin ostostelemassa pieniä tuliaisia niin Eetulle, kuin itsellenikin. Jossain vaiheessa iski nälkä, kuten tavallista ja päätettiin että nyt on perjantaiburgerin aika. Oli herkullista.

Kello viiden jälkeen sitten rynnättiin muiden turistien vanavedessä Kiasmaan.

Alisa oli kiitollinen kissoista, minä kirjoitin lappuun, että voileivät.

Tässä mun täytyy huomauttaa, että Alisan asento ei ollut harkittu vaan ihan salaa räpsäisin. Mietteliäs.

Näyttelyn jälkeen päätettiin vielä istahtaa alas, ennen kuin suunnattiin takaisin Martsaan. Alisa tilasi omien sanojensa mukaan ”maailman parasta chailattea ikinä”, minä ylihinnoitellun smoothien. Mutta oli sekin ihan hyvä. Hyvät syömingit, hyvä näyttely, hyvä päivä. Kivaa! Jee!

Mimmosia suunnitelmia sulla on viikonlopulle? Me ajateltiin huomenna lähteä vähän joraamaan, hahhah. Niin ja leffaan, mennään kattomaan The Artist. Lystiä!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

