joutenoloa

15 Hel

20120215-231638.jpg
Mitä varpaisiin tulee, oon aika oksettava. En jaksa kiinnittää niihin huomiota ja talvisin unohdan leikata kynnetkin. Tänään oli kuitenkin vapaapäivä, vapaa niin koulusta kuin suunnitelmistakin. Siinä sitten sängyssä makoillessani päätin leikata ja lakata paitsi sormien, myös varpaiden kynnet.
20120215-231655.jpg
Lakaksi valkkaantui kesän 2010 ykköslakka, Chanelin Nouvelle Vague. Onhan se kiva, mutta nyt hirvittää miten oon joskus ollut valmis maksamaan ’kivasta’ lakasta melkein kolmekymppiä. Eihän siinä mitään, jos on varaa, mutta ei mulla ole. Ei ole nyt, eikä ollut silloinkaan. Asioiden tärkeysjärjestys lienee muuttunut.
20120215-231703.jpg
Kynsien lakkailun ja lukemisen lomassa testailin myös huulirasvamakuja. Strawberry Creme on näistä mun suosikki.

Sängystä nousin vasta juuri ennen kuin Alisa tuli kahville. Ihailtiin yhdessä mun valmistujaismekkoa, joka saapui tänään postissa. Ei jumaliste se on täydellinen, melkein tekee mieli itkeä. Oon myös onnellinen, että se oli juuri sopiva, vaikka tilasin mekon kokoa pienempänä kuin normaalisti. Tekis mieli näyttää mekko teillekin nyt heti, mutta ehkä mä maltan pitää sen piilossa kevään juhliin asti.

4 vastausta to “joutenoloa”

  1. Mary helmikuu 16, 2012 klo 10:08 am #

    Oih ihanan kesäinen kynsilakka!

  2. aliliisa helmikuu 16, 2012 klo 11:21 am #

    Janita, kuolusta=koulusta :D

  3. nightatvogue helmikuu 16, 2012 klo 8:08 pm #

    Nätti kynsilakka!

  4. Janita helmikuu 16, 2012 klo 8:13 pm #

    Kiitti, tykkään kyllä itekin tästä paljon :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

