aamiainen, mikä ihana syy nousta sängystä

8 Mar

20111108-151034.jpg
Kuten olen varmaankin jo lukuisia kertoja todennut, kuuluvat aamiaiset mun lemppariasioihin. Niin kuuluvat myös vohvelit. Ihan mahtavaa on, kun edellisiltaisesta vohvelitaikinasta on jäänyt sen verran ylimääräistä, että aamulla saa paistettua vielä muutaman lisää. Se lienee parasta, mitä vohveleiden kanssa voi käydä.

20111108-151058.jpg
Olihan mulla vohveleiden ja kahvin kavereina myös iso lasillinen sitruunavettä ja keitetty kananmuna. Mutta eihän niitä nyt samaan kuvaan kaikkia voinut laittaa.

20111108-151108.jpg
Yleensä jääkaapistani löytyy vain soijamaitoa, mutta tällä viikolla oli ostettava Klaus Haapaniemen suunnittelema maitopurkki, ihan vaan siksi että se on noin söpö. Sanokaa pinnalliseksi, mutta en minä voinut vastuttaa. Ovela Valio.

2 vastausta to “aamiainen, mikä ihana syy nousta sängystä”

  1. Roosa marraskuu 8, 2011 klo 10:02 pm #

    aamupala, parhautta (jos vain on muistanut käydä kaupassa ;) ja oivoi, mua nyt vähän nolottaa, kun taisit olla katsomassa french filmsiä ja tunnistin sut kyllä mutta en jotenkaan kyenny sanomaan mitään, jäädyin vaan totaalisesti :D tai siis kun kuitenkin oot veikon kaverikin niin ihan hyvin oisin voinu sanoa, että ”moi, oon roosa ja luen sun blogia” mutta no, niin… ehkä vielä nolompaa avautua tästä täällä mutta oli vaan pakko sanoa jotain. tai se on vaan niin outoa lukea jonkun asioita netissä ja tuntuu, että tiiät siitä vaikka mitä, kun se toinen ei tiedä susta mitään :D ja sitten tapaakin kasvokkain ja toinen tuntuu lähes vanhalta tutulta mutta ootte oikeesti täysin tuntemattomia toisillenne. en tiedä oliko tässä nyt yhtään mitään järkeä, mutta toivottavasti ymmärsit jotain :) ja oli muuten hyvä keikka!

  2. Janita marraskuu 11, 2011 klo 9:27 am #

    no hitsi vieköön, oisit ihmeessä sanonu! kun enhän mä mitään tajua, mun naamamuistissa on jotain pahasti vialla.. voi että. no mutta, jos seuraavalla kerralla sitten! ja aivan totta, hyvä keikka oli!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

