tää on kiva

1 Mar

20111101-223849.jpg
Enpä muista milloin viimeksi olisin ostanut itselleni jonkun vaatteen, vieläpä ihan uutena ja kaupasta. En taida olla kovin häävi bloggaaja..
20111101-223909.jpg
Nyt olen. Olen ostanut mekon, ihanan mekon henkkamaukan lastenosastolta.
20111101-223922.jpg
Se on nätti.

20111101-224034.jpg
Malliltaan ja väriltään uusi mekko muistuttaa minua vanhasta lempparista, jonka ostin kirpparilta joitakin vuosia takaperin. Harmikseni kauluksellisesta kirppisversiosta on tippunut läjä nappeja, jonka takia tämä on jäänytkin lähinnä koristeeksi rekkiin roikkumaan. Uusi rennompi mekko päätynee varmasti paljon ahkerampaan käyttöön.

9 vastausta to “tää on kiva”

  1. Noora marraskuu 2, 2011 klo 12:11 am #

    Oh my! Upea mekko! Taidanpa suunnata huomenna H&M:n lastenosastolle… :–D

  2. Roosa marraskuu 2, 2011 klo 12:25 am #

    siis toi!!! ekaks bongasin sen ida365 päällä, sitten whitetrash-natan ja nyt sulla. joka kerta tykkään siitä vain enemmän, mun on ihan pakko hankkia samanlainen! siis aivan pakko, ei ole muuta vaihtoehtoa, se on vaan liian ihana :D

  3. Anniina marraskuu 2, 2011 klo 12:55 am #

    Aaaa miten ihana! Haluaisin hirveästi jotain pitsistä, täytyy alkaa metsästää. H&M:n lastenkoot tuskin on tarpeeks suuria mulle. :D

  4. aura hulda maria marraskuu 2, 2011 klo 3:22 pm #

    no on kyllä!!
    nuo molemmat.
    hitsi kun olis vähän vähän pienempi ihminen, niin törkeästi matkisin…

  5. ida marraskuu 3, 2011 klo 11:35 pm #

    Hihii, mulla on sama lempparimekko, mutta tiiätkö, en uskalla käyttää sitä pelkkien sukkisten kaverina………Aaa:-( on se kiva farkkujenkin kanssa, mutta ois kivempi noin!

  6. milena marraskuu 4, 2011 klo 9:04 am #

    hih, vein keskiviikkona h&m:stä toisiksi vimeisen vähänkin isomman senttikoon tästä pitsi-ihanuudesta. mekkona ei mene minullekaan, vaikka lyhyt olenkin, mutta farkkujen ja hameiden kanssa joo.

  7. Janita marraskuu 7, 2011 klo 2:40 am #

    Mulle tuo 170cm mekko on joko juuri passelin mittainen, tai sitten olen vaan hävyttömästi tottunut käyttämään liian lyhkäisiä helmoja :D ei se päällä tosin kamalasti käsiä nostella..

  8. eee marraskuu 7, 2011 klo 5:09 pm #

    olikohan tällä mekkosella kuinka paljon hintaa? nettikaupassa tätä ei näytä vielä olevan? vai olenko sokea? :–D

  9. Janita marraskuu 7, 2011 klo 6:41 pm #

    taisi maksaa 25e, nettikaupasta ei tietoa mulla :—)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

