with heart shaped bruises and late night kisses

3 syys

20110902-235237.jpg
Naali on päästetty viimein sairaalan pedistä. En voisi olla iloisempi.
Eetun myötä mun elämään on palannut myöskin ipad ja tämähän on kiva asia blogin kannalta. Elämme siis kaikin puolin mukavaa aikaa.

20110902-235650.jpg
Tänään kului iltapäivä pyykkiä pestessä. Pyykätään Eetun kanssa vaatteita kirpparia varten. Jahka saadaan pöytä varattua usutan teidätkin sinne ostamaan kaiken pois. Se raha tulisi mulle nimittäin todella tarpeeseen, mä olen naurettavan köyhä. Ja ymmärrän miten falskilta kuulostaa mainita ipad ja köyhyys samassa postauksessa..

20110902-235315.jpg
Näytin tänään tältä, koulutytöltä kuulema. Mitäpä siihen sitten lisäämään.

20110902-235200.jpg
Eetun paranemisen lisäksi äärimmäisen kivoihin asioihin kuuluu tämä elokuva, Submarine. Oon malttamattomana odottanut sen rantautumista Suomeen, siitä hetkestä lähtien kun näin trailerin ensimmäsen kerran. Ei, en harrasta leffojen warettamista. Mun harvoja periaatteita joista en oo lipsunut. No, turhaanpa odotin Submarinea saapuvaksi. Kunnes ihana Alisa toi sen mulle tuliaisiksi Briteistä. Suurkiitos Alisa! Ja kyllä, leffa oli ehdottomasti kovan odotuksen arvoinen. Tykkäsin aika lujasti, oijoi. Tätä dvd:tä tullaan kuluttamaan. Ei se ehkä puhki mene, mutta yritys olkoon kova.

2 vastausta to “with heart shaped bruises and late night kisses”

  1. - syyskuu 6, 2011 klo 6:55 pm #

    tää on kyl tosi ihana blogi, nää kuvat on hienoja! mulla ei ollut oikeen mitään sanottavaa, aattelin vaan et kehut ehkä piristää päivää! :-)

  2. Janita syyskuu 6, 2011 klo 9:20 pm #

    suurkiitos ihanasta kommentista :) piristit juuri hurjan paljon mun iltaa!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

