pieniä asioita teille, mukavia minulle

15 Elo

Tänään on ollut hyvä päivä. Paitsi, että heräsin kouluun tunnin liian aikaisin. Onneksi Timo on yhtä tyhmä kuin minäkin, niin ei tarvinnut yksin kahviossa tuntia istuskella. Aikaisessa olemisen johdosta palkitsin itseni donitsilla.

Ja sitten niitä hyviä asioita:
20110815-172706.jpg
Päivän ihme, valmistin ruokaa onnistuneesti. Ihan simppeliä pastaa vaan, oliiviöljyllä ja valkosipulilla höystettynä. Päälle murustelin fetaa, en tykkää parmesaanista.

20110815-172714.jpg
Koulusta tullessa mua odotti harvinaisen kiva ylläri eteisen matolla, kirjatilauksen ensimmäinen osa nimittäin. Ilta taitaakin tänään kulua sohvalla.

20110815-172720.jpg
Väliin yritän ujuttaa myös vähän kissojen rapsuttelua.

+ Suuri helpotus, uskon selvittäneeni syyn finnien yhtäkkiseen joukkohyökkäykseen. Syylliseksi epäilen Piimax C + Biotiini ravinnelisää. Hiusten, kynsien ja ihon hyvinvointiin, lukee purkin kyljessä. No, ei minulle selvästikään.
Söin noita tabuja reilun viikon, jonka aikana naamaan eksyi samanaikaisesti 7 isoa finniä. Mikään muu mun elämäntavoissa ei ole muuttunut, joten mitä varmimmin syy oli Piimaxissa. Nyt olen lopettanut ravinnelisän napsimisen ja ihon kuntokin tuntuu olevan paranemaan päin.
Mun täytynee nyt käydä ostamassa kalkkitabuja kynsiä varten, mutta oon vaan tyytyväinen ettei kyseessä ollutkaan aknen comeback-kiertue.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

