tässä tämmöstä

13 Elo

20110813-201417.jpg
Tässä Eetu ja Eetun pyörä, joka me maalattiin eilen. Tai no, Eetu maalasi ja minä sotkin laukkuni. Perhana.

20110813-201434.jpg
Tässä syy, miksen yleensä katso asukuvissa kameraan.

20110813-201450.jpg
Tässä minä ja tämän päivän vaatteet.

20110813-201500.jpg
Tässä Naali, joka kipusi puuhun.

20110813-201507.jpg
Tässä minäkin olen puussa, ennen kuin säikähdin isointa lukkia, jonka olen eläissäni nähnyt.

Tänään pyykinpesun ja puussakiipeilyn lisäksi kävin äitin kanssa kaupungilla. En ostanut mitään, mutta söin hyvin. Kävin myös Eetun kanssa jäätelöllä ja illalla olisi tarkoitus suunnata vielä Rumaan, perinteikkäästi. Kelpo lauantai, kaikin puolin.

4 vastausta to “tässä tämmöstä”

  1. Minä elokuu 13, 2011 klo 9:48 pm #

    Moikka! Kiva blogi sulla on, tykkään paljon tyylistäs :) Tuli tässä mieleen ihania mekkojasi katsellessa, että pidätkö hameiden/mekkojen alla shortseja tms? Olen yrittänyt päästä eroon kauhukuvasta jossa omat helmat nousee tuulen mukana korviin ja siksi en pysty pitämään kovinkaan lyhyitä mekkoja.

  2. Janita elokuu 14, 2011 klo 2:07 am #

    Kiitos paljon :) En kyllä itse ikinä pidä shortseja mekkojen tai hameiden alla. Sun kuvailemasi kauhukuva on kuitenkin tapahtunut mulle useita kertoja, enkä hirveästi jaksa enää nolostella. Kerran kuljin koko päivän ympäri kaupunkia hameenhelma takertuneena sukkahousujen sisään. Siis semmoinen oikein klassinen mokaus. Mutta jos susta tuntuu epävarmalta pistää menemään lyhkäsillä helmoilla, niin käytä ihmeessä esim. niitä shortseja siellä alla. Jos se helpottaa, se olkoon hyvä!

  3. hih! elokuu 14, 2011 klo 7:38 pm #

    semmosta trikoosta tehtyä alushamettakin (mitä muut käyttää hameena…) voi käyttää! Ilman sitä oon liian vainoharhainen, ja se ei ikinä näytä hyvältä kun tytöllä on päällä jotain mistä se on edes vähän epävarma. joo, kantsii pistää ne shortsit alle jos se helpottaa! :)

    tää on ihana blogi, oon vast alkanut lukemaan. mistäköhän mä tän bongasin? jostain muusta blogista, no. söpöjä kuvia!:)

  4. Janita elokuu 14, 2011 klo 8:51 pm #

    Kiitti sullekin hih! ja tervetuloa vaan lueskelemaan :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

