tortilloja ja hyviä unia

6 Elo

20110806-204700.jpg
Minulla on uusi sänky. Kunnollinen sänky, ensimmäistä kertaa elämässäni.
Kun on kahdenkymmenen vuoden ajan tottunut nukkumaan n. 10cm paksuisilla vaahtomuovipatjoilla, voin kertoa, että tuntuu aika luksukselta.
En muista milloin viimeksi olisin nukkunut yön läpeensä heräämättä kertaakaan, esimerkiksi kissojen metelöintiin. Viime yönä nukuin. Nyt kun vaan löytäisin tuohon jonkun ihanan päädyn.

20110806-204745.jpg
Kun hyvin nukutun yön jälkeen aamu sarasti pilvisenä ja syksyisenä, päätettiin Eetun kanssa, että on elokuvan aika. Eetu valitsi leffan, minä tortillat. Seuraavalla kerralla valitsen itse myös elokuvan..

20110806-204731.jpg
Päivän helppo, löysä ja lämmin asu. Oon tullut siihen tulokseen, että kyllä mä taidan olla syksyihmisiä. En malta odottaa, että saan käyttää takkeja ja kaikkialla on oranssinpunaista. Ja se semmonen kirpsakka ilma mikä on aamulla kun syksyisin lähtee kouluun, se on parasta! Ja tarvitseeko mun edes mainita kynttilöitä, teetä ja vilttiin kääriytymistä? Oon erittäin fiiliksissä, ellette huomaa.

20110806-204739.jpg
Ja kuten edellisestä kuvasta näkee, on mulla paitsi uusi sänky, myös uusi sohva!
Ei uusi uusi, vaan kirppari-uusi. Se on mummomainen ja jonkun mielestä varmaan vähän rumakin. Istuu siis tänne kuin nakutettu. Kissatkin tykkää.

2 vastausta to “tortilloja ja hyviä unia”

  1. Äippä elokuu 6, 2011 klo 11:38 pm #

    Ihanaa miten katit on tykästynyt sohvaan! Pirrikin niin rennosti loikoaa selkänojalla :D
    Pikku korjaus, kyl sä oot nukkunu paremmilla patjoilla lapsosena ; )

  2. Janita elokuu 7, 2011 klo 12:04 am #

    hupsis! no siitä lähtien kun oon nukkunut jossain muualla kuin sun vieressä :D

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

