mun iskä meni eilen naimisiin, mutta tämä ei ole postaus siitä

2 Hei

Eilen oltiin tosiaan Eetun kanssa päivällä mun isän ja äitipuolen hääristeilyllä ja oli hirmu kivaa, laittanen sieltä kuvia vähän myöhemmin. Illalla helteen vähän hellitettyä, vietettiin Jutan kanssa pihapiknikkiä mun talon pihassa.

20110702-143250.jpg
Oli ristikkoperunoita, maissia ja oliiveja. Nam!

20110702-143342.jpg
Mahojen täytyttyä päätettiin suunnata tuomion rantaan. Meidän ihonsävyille otollisin aika hengata rannalla onkin vasta auringon laskettua.

20110702-143308.jpg
Minä huljuttelin jalkoja vedessä, Jutta oli arkajalka.

20110702-143351.jpg
Ihanat naiset rannalla.

20110702-143358.jpg
Ainut inhimillinen tapa viettää aikaa mun asunnossa tällä helteellä on maata alasti tuulettimen vieressä. Väinön mielestä sais olla kyllä vähän lämpösempää. Olisinpa mä kissa.

Yksi vastaus to “mun iskä meni eilen naimisiin, mutta tämä ei ole postaus siitä”

  1. jutta heinäkuu 2, 2011 klo 7:53 pm #

    vampyyrien kesäretki rantsulle !!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

