vehreetä

14 Kes

Mun keittiö on puhjennut kukkaan, kiitos äidin, jonka seuraksi lähdin kukkaostoksille sunnuntaina.


Koska hortensiat maksavat maltaita, päädyin tämmöiseen.


Kissat on toistaiseksi jättäneet kukat rauhaan, paitsi aloe verassa olin kyllä näkevinäni mutustelun jälkiä..


Mukaan tarttui myös tämmöisiä laiskan naisen kotikasvatus-versoja. 7 päivässä ikkunalaudalta pitäisi löytyä neljää erilaista versoa, mitä voi sitten heittää ruoan sekaan. Tulossa on mm. rucolan ja sinapin versoja.


Nyt kun ilmat on vähän viilentyneet, oon saanut valjastettua käyttöön mun tätihameen. Olin katsellut tämän pituisia hameita jo useammassa kaupassa, mutta hinnan ja huonon istuvuuden vuoksi ne olivat jääneet kaupan rekkeihin. Onneksi niin, sillä 2e maksava ja täysin istuva hamonen löytyi läheiseltä kirpparilta.


Tältäpä siis näytti tämän päivän asu. Pitkä hame tuntuu kumman virkistävältä, etenkin kun on tottunut pelkäämään, että milloinka se pylly oikein vilkkuu.

Ainiin, palataan asiaan papiljotit:

Hiuksista tuli noin isoilla rullilla mallia 90-luku ja rachel ilman raitoja. Kuvaa puolestaan en ennättänyt ottaa, ennen kuin sunnuntainen sade yllätti mut ja mun hiukset. Kokeilut siis jatkuvat..

2 vastausta to “vehreetä”

  1. Äitee kesäkuu 14, 2011 klo 9:22 pm #

    Janita ne oli hortensioita…

  2. Janita kesäkuu 15, 2011 klo 8:39 am #

    ohops, mitäköhän mä oikein oon ajatellut :D

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

