juhlahumua

3 Kes

Eilen oltiin juhlimassa, Jutan valmistumista nimittäin. Jutta on nyt media-assistentti. Jee hyvä Jutta!

Minulla oli päälläni mekko, yllättyköön ken uskaltaa.

Mekossa näytin tältä.


Nämä on muuten varmaan ensimmäiset valmistujaiset joissa oon ollut. Ompas jännää!


Oli vaikka mitä ihania herkkuja, joista en luonnollisestikaan kerennyt ottamaan kuvia ennen kuin ahdoin ne jo kitaani. Reinollekin maistui tiramisu.


Alisa.


Juhlakalu.

Enempää ei mitään yhteiskuvia löydy, kun Alisa näytti niissä ihan mongoloidilta. No, eipä se mitään.

Eilen juhlittiin siis Juttaa ja tänään päätin viedä piknikin Eetun luo, kerta Eetu joutuu olemaan kesän sivarissa eikä pääse mun kanssa aamupiknikeille puistoihin. Kyllähän se näinkin käy!


Aamulla kävin hakemassa kaupasta piknik-tarpeita; Naalin rakastamaa sipulileipää, leivälle täytettä, ananasmehua ja mansikoita.
Hyvälle sanoi maistuvan, paitsi mansikat oli vähän rupuisia.


Ja tässä olen minä, housuissa ja kauluspaidassa. Aika erikoista.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

