you know you’re not in high finance, considering second hand underpants

18 touko

Kivat jutut viimeaikoina:

– ihan pian on kesäloma
– kesällä saa mansikoita ja uusia perunoita
– oon onnistunut syömään ihoni paremmaksi
– löysin maailman parhaan aurinkorasvan kasvoille
– oon saanut Alisasta lenkkikaverin itselleni
– mulle tarjottiin kiinnostavaa työssäoppimispaikkaa syksylle
– oon vieroittanut itseni kahvista

Vähemmän kivat jutut viimeaikoina:

– päivittäinen tihkusade pilaa mun hiukset
– aamulla huomasin, että olin unohtanut pyörän kompassille ja jouduin tekemään ylimääräisen lenkin
– kammottavan suuri vesilasku ja aiheettomat maksumuistutukset joita tippuu postiluukusta
– kissat jotka raapivat öisin ovia
– lukuvuoden loppu on stressaavaa aikaa
– tekee mieli vanukasta vaikka tiedän ettei se tee hyvää iholle


Ja tässä vielä tämän keskiviikon mekko ja muut vaatekappaleet.
Sekä hiukset, jotka menivät kivasti siihen asti kunnes astui kotoa ulos.

2 vastausta to “you know you’re not in high finance, considering second hand underpants”

  1. Ann-marie Touko 21, 2011 klo 12:03 pm #

    Miten syödään iho paremmaksi? Vinkkejä! :)

  2. Janita Touko 23, 2011 klo 8:56 am #

    Mulla on tepsineet seuraavat jutut:

    1. Oon lisännyt veden juontia. Join jo alunperinkin lähes aina vettä janoon, en koskaan mehua, mutta nyt vielä enemmän; vettä, vettä ja vettä!

    2. Olen vieroittanut itseni kahvista ja vaihtanut sen vihreään teehen

    3. Vaihdoin kaikki einesmössöt tuoreisiin hedelmiin ja kasviksiin, yritän syödä mahdollisiman vähän prosessoitua ruokaa. Jos esimerkiksi en ymmärrä tuoteselosteen ainesosien nimiä, jätän tuotteen ennemmin hyllyyn.

    4. Jätin pois sokerin ja maitotuotteet. Jos on ongelmia ihon kanssa, eikä sille tunnu löytyvän syytä niin suosittelen ihan vaikka vaan kokeilemaan, että auttaisiko maitotuotteiden pois jättäminen/vähentäminen, sillä ne aiheuttavat monille ihon oireilua.

    5. Syön paljon pähkinöitä ja avocadoja, joista saa hyviä rasvoja

    Eli tiivistettynä; Mietin suurinpiirtein aina ennen kuin syön, että onko tämä ruoka nyt hyväksi minulle.

    Välillä on tietenkin hyvä syödä vaikka jäätelö, jos oikein siltä tuntuu. Oon kuitenkin huomannut syötyäni parin viikon ajan tällä tavalla, ei edes tehnyt mieli syödä pitsaa tai karkkia kaksin käsin.

    Nämä on siis tepsineet mun ihoon sen jälkeen, kun sain e-pillereillä pahimman aknen kuriin. Mutta se onkin sitten kokonaan toinen luku se :D

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

