kolme kivaa

10 touko

20110510-222610.jpg
Tässä minä minun pyöräni kanssa. Pyörä on kesän paras menopeli ja minun pyöräni on keltainen. Ainakin kunnes se maalataan. Pyörä tekee iloiseksi.

20110510-222658.jpg
Tässä vuorostaan minun ystävät Alisa ja Toivo. Olin niiden kanssa ulkona ja Toivosta se oli hyvin jännittävää.

20110510-222707.jpg
Ja tässä osoitus siitä, että Eetu tuntee minut parhaiten. Herkkujuoma, jonka Naali bongasi ja ajatteli heti minua. Kyllä, kahviaddiktioni on vakava. Taustalla minun Eetu ja kaveri nimeltä Timo, joka suuttui kun en lähtenyt tuomiolle vaan tulin kotiin nukkumaan. Anteeksi Timppa!

Nyt menen nukkumaan, kerrankin ennen yhtätoista. Tänään elämä on ollut tosi mukavaa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

