hodarijonossa

2 Huh

mies: ”Why do you have those awful glasses?”
minä: ”Why wouldn’t I? I’d be blind otherwise, you ignorant wanker.”

Tyypillistä. Humaltuneilla ihmisillä on pahoja antipatioita mun silmälaseja kohtaan.
Hodari maistui sentään hyvälle, pitkästä aikaa. Tänään oon viettänyt päivän kotona Eetun, Alisan, Timon ja 30 rockin kanssa. Nyt aijon katsoa the Squid and the Whalen, muut lähtivät lutakkoon, mutta mä en jaksanut laittautua. Huomenna oon menossa katsomaan Howlin, sitä onkin jo odotettu.

20110403-002243.jpg
Nyt kun olisi hyytelöä niin kyllä juhlisin. Tekee mieli myös askarrella.
Sinä syksynä kun muutin ensimmäiseen omaan kotiin, aloin askarrella peuraa. Ehkä enemmänkin rakentaa, siitä oli tulossa lähemmäs hirven kokoinen. Rakensin peuraa päivin ja öin, kanaverkosta, pahvista ja kipsistä. Peura oli takajalkojen kipsaamista vaille valmis, kun Väinö yhtenä päivänä rikkoi sen.
Mökötin pitkään. Perhanan kissat.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

