muutama mustavalkoinen + kissamummo

21 Maa

20110321-192433.jpg

20110321-192545.jpg

20110321-192611.jpg

20110321-192637.jpg

Tänään olen syönyt herkkuja ja ollut takkiostoksilla. Tarkoitus oli vain toimia makutuomarina Timolle, mutta kenellä muka on tahdonvoimaa jättää kympin takki ostamatta? Ei minulla, selvästikään. Salmiakkia söin taas sen verran, että kieli meni rikki. Kohtuus ei taida olla mun hyveitäni.

Pian lähden kauppaan ostamaan jäätelöä, jäätelönhän luulisi helpottavan? Mistä muuten johtuu, ettei keskustan kaupoista tunnu löytyvän enää suklaa-noughat makua (miten hemmetissä se nyt ikinä kirjoitetaankaan)? Aina sama juttu jäätelöiden kanssa, pahimpia on sesonkimaut!! Ensin annetaan maistaa pieni pala taivasta ja seuraavassa kuussa tuotanto lopetetaan. Että terveisiä vaan Solerolle ja niille täydellisille kookos-mehujäille jotka te veitte kaupoista kuin tikkarin lapselta. Se lapsi olin minä ja itkin muuten pitkään ja karvaasti.

20110321-192659.jpg
Päivän vaatecombo oli tällainen; forever newn playsuit, kirpparilta ostettu villapaita, h&m:n villatakki ja Dr. Martensit.

2 vastausta to “muutama mustavalkoinen + kissamummo”

  1. aliliisa maaliskuu 22, 2011 klo 11:27 am #

    http://www.weallwantsomeone.org/wp-content/uploads/2011/02/Tyler-The-Creator.jpg mä rupeen spämmäilee sun kommenttiboksia mun työpäivän aikana. ihana äimäri tyler. ps. is it destiny or is it että ollaan tylerin kaa samanikäisiä…i ask, IZ IT????

  2. Janita maaliskuu 22, 2011 klo 12:30 pm #

    spämmimuija varo vaa ettet vahingossa spämmää työmesee.. oh yes destiny it is, uuh ooh cafe au lait!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

