mummolassa

14 Maa


Sunnuntai on perinteinen mummolapäivä.


Mummolassa asuu kolmas mun kissoista, joka joutui aikoinaan muuttamaan sinne allergioiden takia. Barbi on jo 15-vuotias kissarouva. Jep, Barbi. Älä ikinä anna 5-vuotiaan nimetä kissanpentua.


Heli-tätikin oli mukana.


Ja kuten tavallista, mummo oli leiponut taivaallista pullaa.


Pappa.


Pikkutyttönä mulla oli tyyli hallussa.


Helillä oli myös koirat mukana, ihanat Elli ja Kaapo. Elli on ihan mun äidin lellikki.


Tein havainnon, että mulla on ollut tää mun tän hetkinen hiusmalli ennenkin. Viimeksi kolmivuotiaana.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

