smaragdisilmäinen kissa

23 Hel

Eilen menin töistä suoraa ystävälleni Alisalle, joka tarvitsi apua kirpparille vietävien vaatteiden kanssa. Koska Alisa on ollut mun paras kaveri ala-asteelta saakka, niin ei siinä paljoa ruveta kieltäytymään. Parhaalla kaverillani Alisalla on söpö pikku koti ja läski kissa. Kissan nimi on Toivo ja sillä on isoimmat ja hienoimmat silmät mitä mä olen ikinä nähnyt. Siis jos kissoista puhutaan.

 

Itse näytin jotakuinkin tältä tänään. Lempparimekon lisäksi mulla oli sormessa H&M:n kettu- ja pöllösormus, korvissa this charming girlin teepannukorvikset sekä edellisiltana punaiseksi lakatut kynnet. Lempparimekko on Alisan tekemä, mun suunnitelmien ja ostamien kankaiden pohjalta. On kätevää, ettei Alisa lopettanut vaatetusalan perustutkintoa allekirjoittaneen tavoin ensimmäisen vuoden jälkeen. Parhaillaan mulle on valmistumassa söpö tummansininen mekko.

 

Katsokaa nyt tätä kissaa. Toivo rakastaa sen laatikkoa, rakastaa ja on omistushaluinen. Itse sain kynnestä kun koskin sen laatikkoon. Toivo käskee teitä nyt menemään Centrumille ja ostamaan kaiken pöydästä numero 27, että sen omistaja pääsee mun kanssa shoppailemaan Tallinnaan ensiviikolla.

 

 

2 vastausta to “smaragdisilmäinen kissa”

  1. In hope's eyes *sigh* helmikuu 23, 2011 klo 9:32 am #

    hahaha a) hieno vanhan naisen ruttukäsi mulla b) toivo näyttää aikamoiselle rumilukselle tossa viimesessä kuvassa. pitkänaamainen läskipää. sain ilkeän katseen ku nauroin sen kuvalle. epäilys herää jos sen sisällä on oikeasti joku pervo kääpiö..

  2. Janita helmikuu 25, 2011 klo 1:01 pm #

    sun vanhat kädethän on ollu tidossa jo iät ja ajat, aasialaiset vanhenee käsistä, ei naamasta

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

